måndag 17 januari 2011

Öroninfektion

Så jag har öroninfektion. Jag visste ju att det skulle komma förr eller senare, det blir ju så när man är i vatten (och speciellt i saltvatten) hela tiden. Så nu måste jag försöka hålla öronen torra i fem dagar och jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas med det. Jag föreslog att jag skulle sitta på kontoret imorgon, men chefen tycker det är bättre om jag åker ut, men stannar på båten och försöker guida från båten, aja det blir nog bra. Nu har jag massa örondroppar, är tvåtusen bath fattigare och ska försöka hitta någon som kan hjälpa mig droppa 2 x 3 droppar i öronen fyra gånger om dagen.. rubbish.

Sen har jag shoppat idag och är hyfsat nöjd med mina inköp. Jag har dessutom spanat in en klänning, en bikini och en topp till, men jag måste vänta tills det är rätt person i shoppen som känner mig så jag slipper hålla på och bråka om priset :)

Jag kommer också skicka ut ansökan om jobb dykjobb nu i dagarna, men jag måste snart bestämma om jag ska göra IDCn eller inte. Om jag gör den kommer jag att behöva låna lite pengar, åh andra sidan tror jag inte att det blir så mycket och jag vet ju att jag kommer kunna betala tillbaka det. Det tar bara emot att låna pengar.

Nu ska jag upp till lägenheten och fortsätta njuta av att vara ledig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar