torsdag 13 januari 2011

Uppdatering

Jag vet att jag inte uppdaterat på länge och jag hoppas jag inte gjort er oroliga. Det har varit så mycket jobb och när jag kommer hem är jag helt slut när jag kommer hem och bara somnar. Har en dag på kontoret idag vilket gav mig lite sovmorgon och möjlighet att få tid att svara på lite mail och göra en uppdatering här :)

Jag sov tolv timmar inatt och känner mig pigg och glad. Har haft några dagar med riktigt trevliga gäster som helt klart förgyllt min tillvaro. Har till och med haft gäster från Västerhaninge :). Livet går naturligtvis lite upp och ner ibland, men varje gång jag sitter på båten (den stora båten ska tilläggas) i fören och ser ut över vattnet som varit spegelblankt de senaste dagarna och solen som är på väg ner så känns livet bara fantastiskt och jag är tacksam över att vara här. Det är helt klart en utsikt som jag aldrig kommer att tröttna på.

Jag får frågan ganska ofta om jag saknar något hemifrån och förutom den hemlagade maten så är det min familj, mina syskon och mina föräldrar. Jag känner mig inte redo att komma hem, men jag skulle helst vilja komma lite närmare hem.

Eftersom jag är ensam i shoppen idag kan jag med gott samvete sitta och njuta av min musik på hög volym utan att behöva ta hänsyn till någon annan. Jag lovar att jag sänker om det kommer in kunder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar