onsdag 23 februari 2011

Solbränd och mör

Varför är det så att jag fortfarande bränner mig på näsan. Resten av kroppen är inga problem och jag behöver aldrig smörja in mig.. men näsan känns som om den alltid är lite bränd.

Sitter i shopen och känner mig trött i huvudet. Jag tycker fortfarande att det är väldigt jobbigt att komma tillbaka från en dag ute och åka till shoppen för att jobba kvällen också. Speciellt när jag inte hunnit hem och duschat, fått på mig torra kläder eller haft möjlighet att äta middag.

Imorgon ska jag ut till Koh Tachai. Jag och Jonas har tillsammans 37 gäster, så det blir en fullspäckad dag. Men jag gillar Koh Tachai. Det är lugnt och tyst och väldigt trivsamt. Tycker det är bättre än Similan iaf än så länge då det inte är lika mycket folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar