fredag 4 februari 2011

Tiden går fort när man har roligt

Det känns helt overkligt att det är 4 februari idag och att det snart är dags för ny visa run. Verkligheten om vad som händer sen känns mer och mer nära. Även om jag bestämt mig för vad jag ska göra (åka till Indonesien i april och se hur länge jag kan stanna där) så betyder inte det att jag är helt lugn. Det kommer på flera sätt bli ett långt större äventyr än det här. Togan öarna vid Sulawesi ligger mycket mer avsides och det finns bara tre dykshopper hyfsat nära varandra som alla i dagsläget säger att de är "fully staffed" men jag har inget att förlora på att åka dit och testa.

Jag har fått klagomål på att det är för lite kort, så därför har jag lagt upp ett helt album på facebook. För er som inte har fb så får ni väl fråga någon som har :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar