fredag 4 mars 2011

Män som hatar kvinnor

Okej jag har äntligen kommit mig för att läsa den omtalade boken och jag mådde riktigt dåligt. Även om jag tycker nu när jag läst ut den att den var riktigt bra och kan knappt vänta tills jag kan läsa tvåan så måste jag säga att den berörde mig djupt och jag sov riktigt dåligt.

Annars i livet händer inte så mycket. Jag har gäster och vissa kommer man närmare än andra, men det är lite tråkigt att bara göra dagsturer eftersom jag då aldrig lär känna folk mer än bara för dagen. Jag är stolt över att jag lär mig thai lite i taget och kan göra mig förstådd när det gäller det viktiga i livet som 'jag är trött, jag är hungrig, det är kallt, det är varmt' och så kan jag räkna såklart :) Det tar sig, men det är riktigt svårt och helt andra typer av ljud än jag är van med och det är ju heller inte som att språk är det jag är mest begåvad i :)

Det är dock alltid något som händer och min tand som jag hade problem med innan jag åkte och som jag var tvungen att rotfylla har spruckit så jag antar att jag måste leta rätt på en tandläkare.. eller är det någon som vet vad som händer om jag inte gör något?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar