onsdag 16 mars 2011

Ny mobil

Okej så efter en liten olyckshändelse där min telefon blev blöt för andra gången kan jag inte riktigt få den att fungera som den ska igen. Alla knappar utom mittenknappen som är "välja" och "ok" fungerar, vilket gör telefonen till sådär användbar. Jag gick således och köpte en ny telefon och det blev den enklaste och billigaste varianten de hade. Nu är jag alltså i full färd med att försöka lära mig den nya telefonen och känner mig sådär nöjd som man gör när man har varit och handlat (oavsett om man har råd eller inte :)

Vädret den sista veckan har varit helt knas. Det är regn och vågor och ännu en gång har jag hängt över relingen och spytt. Jag var så nöjd över att jag inte behövde sjösjukepiller längre och för en stund så trodde jag kroppen hade vant sig, men jag antar att det bara var havet som bestämde sig för att vara ganska stilla i nästan två månader. Ägnade hela hemresan idag åt att med full koncentration titta på horisonten.

Fick två boktips av en gäst som jag ser fram emot att läsa. Måste naturligtvis hitta böckerna först, men är det någon som har läst "in to thin air" eller "touching the void"?

Ska sova nu och ladda inför en full dag imorgon. 

God natt

2 kommentarer:

  1. Såg din kommentar först nu. Jag åker från Khao Lak om lite drygt en vecka och planerar att flyga från Thailand 13 april :)

    SvaraRadera