fredag 17 december 2010

jag vill ha godis :)

Egentligen är det brist på något att göra idag som gör att jag vill äta godis, så jag vet att jag måste så emot.. måste stå emot.. bara dryga tre timmar kvar.. :)

Det har varit en bra dag, trots sömnbristen som den här gången berodde på att jag valde att vara uppe och gå ut för en gångs skull. Jag har varit på jobbet hela dagen, svarat på mail, kontrollerat mitt bankkonto och fixat inför visa run. Precis när jag sitter här och känner mig som mest nöjd så visar det sig att jag kanske tänkt snett med visa run.. sömnbristen gör påmind. Jag tycker inte om att erkänna det, men mamma har rätt, jag klarar det väldigt dåligt :)

Ska ut på båten imorgon med bara två gäster så det ska bli toppen. Att vara ute på Similand varje dag slår helt klart att sitta i shoppen utan något att göra, men jag hoppas bara att det är fint väder. Min chef sa att i år är det ett 30-års cykel år. Vilket innebär att vi inte kommer få helt fint väder före februari.. kommer bli en lång säsong då :)

Happ nu är det bara en halvtimme kvar och jag ser fram emot en middag och sen sängen.

Puss och kram till er alla 

1 kommentar:

  1. Du tänkte på godis precis när jag undrade vad du äter där nere. Lagar du nåt själv eller är det så billligt att äta ute att det mest blir det? Kan man hitta "normal" mat i affärerna, eller är det pad thai och allt vad det heter för hela slanten? Jag är lite matgalen, så du får gärna skriva nåt om maten :) Må så gott!

    SvaraRadera