onsdag 1 december 2010

Fantastisk vecka

Har haft det så otroligt bra senaste veckan så ni anar inte. Det börjar märkas att högsäsongen kommer och det börjar bli mer och mer folk. Just nu känns det inte lika förvirrat och jobbigt som det gjorde i början. Då var allt nytt, jag kände nästan ingen och det var inte mycket jobb. I Khao Lak (för er som inte varit där) finns inte så mycket att göra och att gå hemma blir frustrerande. Men som sagt, nu känner jag mig mera bekväm med tillvaron och jag börjar lära mig hur saker och ting fungerar. Kan inte riktigt förstå att det redan varit första advent, jag kan ju inte påstå att det på något sätt märks här att vi närmar oss julen.

Det har inte hänt sådär väldigt mycket som är värt att berätta om. Hade möjligheten att guida 4 nycertade dykare och det var definitivt en erfarenhet :). Andra nyttiga erfarenheten har jag fått från människor rädda för vatten, människor som inte kan simma, barn när det är vågor, vuxna när det är vågor inte att förglömma. Men jag trivs. Jag mår bra och känner mig allmänt sådär glad och nöjd (kan beror på att jag fick riktigt mycket dricks idag :). Kramar till er alla och jag tänker på er här i solskenet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar