onsdag 29 december 2010

mycket jobb

Det är mycket jobb nu. På sin höjd har jag ledigt en halv dag men annars är det riktigt långa dagar. Det märks att säsongen är i full gång och det känns roligt att jag faktiskt börjar lära känna lite folk nu. Idag var det till exempel en annan firma som frågade om jag ville frilansa för dem så det känns jätteroligt.

Klockan är tio på kvällen och det är definitivt dags att lägga sig. Jag ska upp väldigt tidigt imorgon och det kommer att bli långa dagar i alla fall fram till tisdag nästa vecka när jag förhoppningsvis får en halv dag ledigt. Men jag klagar inte. Det är soligt och varmt och jag får betalt för att göra något andra betalar för. Inte så illa faktiskt. Men jag hoppas verkligen att jag har pengar nog för att göra instruktörsutbildningen när säsongen är över. Det vore så himla roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar